Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Riadenie zásob vo vybranom hypermarkete spoločnosti Tesco Stores SR a.s.
Žurková, Daniela
Tato bakalářská práce je o řízení zásob ve vybranem hypermarkete společnosti Tesco Stores, a.s. Konkrétne jde o prevádzku v Skalici ve Slovenské republice.Hlavním cílem je analyzovat současný stav řízení zásob na základě interných zdrojů společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, jmenovitě teoretické(literární rešerš)a praktické části (vlastní práce). V teoretické části jsou popsány pojmy, vztahující se k řízení zásob obecně, praktická část je zameřena k popisu základních informací o vybranej prevádzke, systému skladovaní zásob, označování proma a současný stav zásob vybraného produktu. Poslední část obsahuje informace o výsledcíh zistených v praktické časti a návrhy na zlepšení chodu prevádzky.
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity budou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a několik návrhů na doplnění nepříliš širokého souboru komunikačních aktivit firmy.
Uplatnění informačních technologií v obchodě
NEHYBA, Jan
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat uplatnění informačních technologií v maloobchodě. Moderní maloobchodní technologie jsou v dnešní době velmi důležité. Nabízí zákazníkům mimořádné služby, které mohou usnadnit jejich nakupování. Moderní technologie zjednodušují jejich nákup a placení, jedná se například o samoobslužné pokladny. Moderní technologie také zvyšuje tržby maloobchodních jednotek a proto je nezbytné věnovat pozornost právě moderním technologiím. Tato bakalářská práce se zaměřuje na samoobslužné pokladny v maloobchodní jednotce Tesco v Českých Budějovicích. V této práci můžete najít pojmy jako informační technologie, maloobchodní prodejny, velkoobchod, marketingový výzkum. Na základě této metody analyzujeme jak zákazníci vnímají moderní technologie v Tescu.
Problematika podvodů se zaměřením na podvodné účetní výkaznictví
Vondrová, Jana ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Molín, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce s názvem Problematika podvodů se zaměřením na podvodné účetní výkaznictví analyzuje podvodné účetnictví v České republice a ve světě. První část si klade za cíl seznámit čtenáře se základními kameny účetnictví, konkrétně s obecnými zásadami a regulací této oblasti. Přiblížena jsou i důležitá východiska této práce jako vnitřní kontrolní systém a vnitropodnikové směrnice, které tvoří souhrn vzájemně propojených kontrol přispívající k ochraně majetku jednotky. Následuje obecná charakteristika podvodného jednání, která je dělena na tři větve: neoprávněné nakládání s aktivy, korupce a zkreslování výkazů. Poslední část je tvořena analýzou podvodného jednání a vybranými účetními případy. Jedná se zvláště o analýzu účetnictví pojišťovny M. P. a. s. (která i přes tyto problémy nadále funguje), medializovaný skandál obchodního řetězce Tesco s hrůznými dopady na akcie a představení případu Skansky.
Logistika dodávek do prodejen Tesco
Ošťádalová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat logistické procesy společnosti BROP při dodávkách brambor do obchodního řetězce TESCO v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. V této bakalářské práci je také odpovězeno na otázku, zda se v těchto třech zemích liší preference zákazníků z hlediska odrůd brambor.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen
Do, Hai Minh ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Judová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá posouzením a porovnáním nákupní atmosféry dvou vybraných prodejních jednotek obchodních řetězců Tesco Stores ČR a.s. a AHOLD Czech Republic a.s a následným návrhem doporučení na zlepšení. Práce je rozložena do čtyř kapitol. První kapitola je zaměřená na teoretické vymezení nákupní atmosféry, její definici a přehled jednotlivých prvků. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé obchodní řetězce. Popisuje jejich historii a současnost a také představuje nabízené značky a služby jednotlivých obchodních řetězců. Ve třetí kapitole se bakalářská práce nejdříve zabývá samotným posuzováním jednotlivých prodejních jednotek pomocí terénního výzkumu a poté vyhodnocuje pomocí párového porovnání a dotazníkového šetření. Čtvrtá kapitola má za cíl navrhnout možná řešení na zlepšení jednotlivých prvků nákupní atmosféry a také ukázat dnešní retail trendy, které ji mohou ovlivnit.
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity budou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a několik návrhů na doplnění nepříliš širokého souboru komunikačních aktivit firmy.
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity jsou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny a podrobeny kritice. Samostatně je zhodnocena i vnější komunikace společensky odpovědných témat. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a vyhodnocení zajímavých rozporů v prezentaci programu CSR společnosti Tesco v kontextu aktuální situace, trendů v oblasti CSR a trhu, na kterém společnost Tesco působí.
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Koryntová, Nikola ; Kovářová, Kateřina (vedoucí práce) ; Michaela, Michaela (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku uplatnění privátních značek potravin na českém trhu ve vybraném maloobchodu v letech 2009 až 2014. V první části práce je sledován podíl tržeb za prodej privátních značek potravin na tržbách za prodané zboží celkem a vývoj počtu privátních výrobků jednotlivých značek. Druhá část práce se zabývá porovnáním cen mezi výrobky privátní značky a výrobky, které vlastním značkám konkurují, následně se řeší intenzita vlivu cen privátních značek na jejich odbyt. Třetí část práce se zabývá zhodnocením poměrových ukazatelů ve vybraném podniku.
Analýza marketingových strategií a spotřebitelského chování v lokalitě Nový Lískovec
Vetešníková, Jana
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci velkých nadnárodních řetězců s porovnáním malých lokálních prodejen. V teoretické části se zabývám vlivem distribučních organizací na své okolí, dále jsou rozepsány možné způsoby propagace za využití marketingových nástrojů a jejich vlivu na spotřební chování. Empirická část se zabývá analýzou použité marketingové komunikace vybraných obchodů v lokalitě Nový Lískovec a v blízkém okolí. Zkoumány byly obchody Tesco, Albert a Můj obchod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.